(2015.08.20 Updated)

Ahh yeah
You fix your make up just so
妳正在補妝

Guess you don’t know that you’re beautiful
但我想妳可能還不明白自己是多麼美麗

Try on every dress that you own
妳試穿妳的每件衣服

You were fine in my eyes a half hour ago
但半小時前 妳在我眼中已經很完美了

 

And if your mirror won’t make it any clearer
如果鏡子無法好好顯現妳的美

I’ll be the one to let you know
我會讓妳知道

 

Out of all of the girls
在所有女孩之中

You’re my one and only girl
妳是我此生唯一的女孩

Ain’t nobody in the world tonight
今晚我的世界沒有其他人 只有妳

 


All of the stars, you make them shine like they were yours
妳使所有的星星閃耀 好像妳掌握著它們

Ain’t nobody in the world but you and I
這世界除了妳和我之外沒有其他人

You and I
只有我和妳

Ain’t nobody in the world but you
在我的世界裡除了妳之外再也沒有其他人

 

You stop the room when we walk in
當我們走進房間時 妳停下了腳步

The spot light’s on, everybody’s staring
聚光燈打了上來 每個人都在注視著妳

Tell all of these boys they’re wasting their time
彷彿在告訴那些男孩 他們都在浪費時間

Stop standing in line
不必再排隊了

Cause you’re all mine
因為妳已經是我的了 


And this evening I won’t let the feeling die
今晚我不會讓這份感覺消逝

I never wanna leave your side
我永遠都不會想離開妳

 

Out of all of the girls
在所有女孩中

You’re my one and only girl
妳是我此生唯一的女孩

Ain’t nobody in the world tonight
今晚我的世界沒有其他人 只有妳

 

All of the stars, you make them shine like they were yours
妳使所有的星星閃耀 好像妳掌握著它們

Ain’t nobody in the world but you and I
這世界除了妳和我之外沒有其他人

You and I
只有我和妳

Ain’t nobody in the world but you
在我的世界裡除了妳之外再也容不下其他人

 

You keep wondering if you’re what I’m wanting
妳仍在思忖自己是否就是我要的那個人

You don’t even have to try
妳不需要再想

Oh, you don’t have to try
真的不用再想

Don’t try, don’t try
You don’t have to try
妳不用多想

 

Out of all of the girls
在所有女孩中

You’re my one and only girl
妳是我此生唯一的女孩

Ain’t nobody in the world tonight
今晚我的世界沒有其他人 只有妳

 

All of the stars they don’t shine brighter than you are
沒有一顆星星比妳更閃耀

Ain’t nobody in the world but you and I
這世界除了妳和我之外沒有其他人

You and I
只有我和妳

Nobody in the world tonight
在我的世界裡除了妳之外再也沒有其他人

Ain’t nobody in the world but you and I
這世界只有我和你


arrow
arrow

    凱薩琳|Katheryn 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()