close

 

(2015.08.20 Updated)

Saw you leaning against that old record machine
看見你倚靠在老舊的點唱機上

Saw the name of your band written on the marquee
看見你們的團名在跑馬燈上

It's a full moon tonight so we gettin' rowdy
因為今天是滿月之日 我們變得心浮浮躁

Yeah, we gettin' rowdy, get-get-gettin' rowdy
我們心浮浮躁 變得超級浮躁

Feeling like I'm a high schooler
感覺我就像是個高中生

 

Sipping on a warm wine cooler
啜飲著葡萄酒與柳橙汁調成的雞尾酒

Hot 'cause the party don't stop
熱情使得這個派對繼續下去

I'm in a crop top like I'm working at Hooters
我穿著短版上衣 像就是貓頭鷹餐廳裡的服務生

We been keepin' it PG
我們保持狂歡但不放縱

 

But I wanna get a little frisky
但是我想再瘋狂一點

Come gimme some of that, yum like a lollipop
快來給我一些甜頭 就像棒棒糖

Let me set you free
讓我來解放你吧


C'mon 'cause I know what I like
來吧 我知道我喜歡什麼

And you're looking just like my type
而且你看起來就是我的菜

Let's go for it just for tonight
我們就在今晚做點什麼吧

C'mon, c'mon, c'mon
來吧來吧來吧

 

Now don't even try to deny
現在別想否認

We're both going home satisfied
在回家的路上 我們都感到滿足

Let's go for it just for tonight
我們就在今晚做些什麼吧

C'mon, c'mon, c'mon
來吧來吧來吧

 

Write our names on the wall in the back of the bar
我們在酒吧牆上寫上自己的名字

Steal some bubble gum from the corner meximart
在轉角的墨西哥商店偷些泡泡糖

Now we laughing like kids causin trouble in the dark
我們在黑夜中做一些壞事 然後笑得跟孩子一樣

Causin trouble in the dark, tr-tr-trouble in the dark
在黑夜中做點壞事 黑夜裡發生的壞事

Feeling like a sabretooth tiger
感覺就好像是恐龍戰隊的劍齒虎

Sipping on a warm Budweiser
啜飲溫暖的百威啤酒

Touch me and gimme that rush
碰觸我 給我點助興劑

Better pack a toothbrush, gonna pull an all-nighter
最好帶點牙膏 因為我們要開夜車

We been keepin' it Kosher
我們應該要保持安分

But I wanna get it on fo' sure
可是我想破戒

Come gimme some of that, yum like a lollipop
快來給我一些甜頭 就像棒棒糖

Baby, don't be scared
寶貝 別害怕

 

C'mon 'cause I know what I like
來吧 我知道我喜歡什麼

And you're looking just like my type
而且你看起來就是我的菜

Let's go for it just for tonight
我們就在今晚做點什麼吧

C'mon, c'mon, c'mon
來吧來吧來吧

Now don't even try to deny
現在別想否認

We're both going home satisfied
在回家的路上 我們都感到很滿足

Let's go for it just for tonight
我們就在今晚做些什麼吧

C'mon, c'mon, c'mon
來吧來吧來吧

 

I don't wanna go to sleep
我不想睡覺

I wanna stay up all night
我想熬夜一整晚

I wanna just screw around
我想遊手好閒

I don't wanna think about
What's gonna be after this
我不想去想未來要怎麼樣

I wanna just live right now
我只像過得跟現在一樣

 

I don't wanna go to sleep
我不想睡覺

I wanna stay up all night
我想熬夜一整晚

I wanna just screw around
我想遊手好閒

I don't wanna think about
What's gonna be after this
我不想想太多關於今天之後的事

I wanna just live right now
我只想過得跟現在一樣

C'mon
來吧


C'mon 'cause I know what I like
來吧 我知道我喜歡什麼

And you're looking just like my type
而且你看起來就是我的菜

Let's go for it just for tonight
我們就在今晚做些什麼吧

C'mon, c'mon, c'mon
來吧來吧來吧

Now don't even try to deny
現在別想否認

We're both going home satisfied
回家的路上我們都覺得很滿足

Let's go for it just for tonight
我們就在今晚大膽地做些什麼吧

C'mon, c'mon, c'mon
來吧來吧來吧


arrow
arrow

    凱薩琳|Katheryn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()